2011. aug. 11.

A marketing szerepe nálunk

Két fajta cég létezik. Az egyik, aki kihasználja a marketingben rejlő lehetőségeket – a saját lehetőségeihez képest maximálisan. Ez az a cég, amit megtalálnak a vevők, aki a régi és a folyamatosan érkező új vevőkkel korrekt kapcsolatban áll, aki szakértőnek számít a maga területén, akinek adnak a vevők a véleményére, akinél nem kizárólag akkor vásárolnak, ha fél áron ad termékeket, szolgáltatásokat. Egyszóval, ahol pörög az üzlet. Lehet, hogy nincs sok tőkéje, lehet, hogy még csak most indult el egy úton, az első, vagy akár a sokadik kampányainak az eredményét lesi – az biztos, hogy nem a nyári uborkaszezonra, a válságra, a vevők pénztelenségére hivatkozva ül a babérjain, hanem azon dolgozik, hogy tehetné jobbá az üzletét, hogy hozhatna több vevőt.

A másik, aki azt mondja, hogy a marketing drága, úgy sincs rá pénze, vagy felesleges pénzkidobásnak tartja. A vevők? Nyilván vannak néhányan ebben az esetben is, ha a cég működik. A kérdés, hogy mennyien? És hogy mennyien lehetnének még?

Mi különbözteti meg e két csoportot?


Az információ – és annak hiánya, vagy a megszerzésére irányuló vágy hiánya.

A Tudatos Vállalkozók Egyesületének célja, hogy megmutassuk, hogy tartozhatunk mindannyian az első csoportba.

Szeretnénk megmutatni, hogy melyek azok a lehetőségek, amelyek a mai kor vevőigényeinek megfelelnek, s amelyek kihasználása jelentős többletbevételhez juttatja vállalkozását – még akkor is, ha anyagilag szűkösebbek a lehetőségei. Mert a jó hír, hogy rengeteg online és offline  marketingmegoldás van a már megszokott újsághirdetéseken kívül, amelyek hatékonyságát pontosan mérhetjük, és amelyek segítségével lendíthetünk a vállalkozásunkon.

Jól kivitelezett honlap, amelyet a keresők és a vevők könnyen megtalálnak, ergonóm és képes eladni, nem csak informálni. Célzott online és offline marketing eszközök, kivitelezési megoldások – e-mail kampányok, DM kampányok, különböző hirdetési lehetőségek hatékonyságának elemzése. Piackutatás, célcsoport-feltérképezés és elemzés, termékfejlesztés. Csak néhány a főbb tartalmi pontok közül, amelyekről az előadásaink, beszélgetéseink során mindenképpen szó lesz, és amelyek segítenek minket, törekvő és fejlődőképes kisvállalkozókat abban, hogy valóban érvényesülni tudjunk a piacon.

by: Szigetfalvi Andrea

Nincsenek megjegyzések: